Начало » Пролетна умора

Пролетна умора

С настъпването на дългоочакваните месеци, в които температурите отново започват да се покачват, денят да расте, слънчевите лъчи да се умножават с всеки изминал ден, може да се появи и едно усещане за дискомфорт, което макар и индивидуално, всеки от нас е изпитвал. Под влиянието на този преход са не само активните млади хора, но и всички, за които приспособяването е свързано с поява на главоболие, раздразнителност, замаяност, отпадналост и сънливост, липса на тонус и концентрация, понякога загуба на апетит и депресивно състояние.
Тъй като тук не става дума за заболяване, а за адаптация на нашия организъм, най-често ние можем сами да проследим симтомите, като вземем по-активната страна за справянето с това състояние.
През изминалите зимни месеци, в които по съвсем естествени причини липсата на слънце е намалила нашите запаси от витамин D, появата на умора, която ни се струва хронична, всъщност лесно може да бъде отстранена с по-чести разходки сред природата, тичане в парка и набавяне на необходимите му наличности за тялото, отново по естествен начин.
Често динамиката на деня на работещия млад човек не му позволява много свободни часове за разходка. Затова балансът се възстановява постепенно и зависимост от това какво сме предприели, за да влезем отново в ритъма, който е важен именно за справянето в ежедневните ни задачи.
 Всеки момент от деня, в който имаме възможност да излезем на чист въздух е добре да бъде използван за това.
Достатъчните часове за сън са особено важна част от преборването с натрупалата се умора.
Поемането на свежи плодове и зеленчуци също е правилна стъпка за възвръщане на тонуса, който сме изгубили през „по-тъмните“ месеци в годината, когато се набляга на калорични, по-богати на мазнини храни. 
От разнообразната гама от витамини, намиращи се в пресните зеленчуци, тези, които са най-необходими за нашето пролетно възобновяване са храните, които съдържат желязо. Например: целина, спанак, лапад, магданоз, коприва, червено цвекло, зеле, броколи, аспержи, както и в цитрусовите плодове, боровинките, кивито и много други.
Не бива да забравяме и зърнените храни като овес, ориз, спелта и киноа. Важно за справяне с пролетната умора е подсилването на нашия имунитет.
От голяма полза в борбата с пролетната умора са мултивитамините, като хранителна добавка, които спокойно и лесно бихме могли да включим в забързаното ежедневие, за да подпомогнем процесите на адаптация към смяната на сезоните.
Правилният избор е продукт, който съдържа богат набор от най-важните витамини, минерали и микроелементи, жизнено необходими за човешкия организъм.
Хранителната добавка ВИТАФОРС МУЛТИВИТАМИНИ А-Я + КУРКУМА е изключително богат  мултивитаминен и полиминерален комплекс, съдържащ още екстракт от Куркума, Ликопен и Лутеин. Освен, че е силен помощник в борбата с пролетната умора, той допринася и за нормално протичане на метаболизма, и нормална функция на имунната система.  


Задайте вашият въпрос към специалиста

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.